dimarts, 5 de febrer del 2008

"Frank V" als Amics de les Arts de Terrassa


El Grup de Teatre d'Amics de les Arts de Terrassa van representar, diumenge passat, l'opereta d'una banca privada titulada "Frank V" de Friedrich Dürrenmatt.

Un espectacle musical amb 16 actors/actrius, 7 figurants i 5 músics. Gairebé més persones a dalt l'escenari que a les grades...

Les ganes no els faltaven, l'escenari, el vestuari i el maquillatge, tampoc, tot molt ben aconseguit. Però potser la veu, a vegades, no arribava a l'objectiu pretès. Aquest fet, però, quedava compensat per la gràcia en la interpretació, en les coreografies i en la posada en escena en general.

Cal destacar, no obstant, algun actor que marcava la diferència, com el cas d'en Jordi Serra (Herbert), que deixava intuir certs dots especials en el cant.

Els dos protagonistes, en Franc V (Mènec Carreras) i la seva muller Ottilie (Anna Clariana), van demostrar una gran professionalitat, i van conduir l'obra durant les 3 hores, demostrant la seva veterania. També l'avi, en Frank IV, va tenir moments molt bons, així com, la prostituta Frieda (Maria Miralda) que va donar-hi el toc més sensual.

Hi acabaven de donar una vessant humorística la resta de membres de la banca, amb la bona interpretació de Jordi Donadeu (Paulí) i toc pallasso molt ben aconseguit d' Schmalz (Ernest Castañé) amb el seu escuradents permanent.

Una obra entretinguda i divertida, treballada i ben feta, que va fer possible que els meus dos nebots, de 6 i 9 anys, la seguissin i fessin bondat de principi a fi.

Felicitats a totes i a tots!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Meri, crec que tens molta raó.

Anònim ha dit...

Mariona, bufona. Quan tu no havies nascut jo ja vaig fer a Les Fonts la Frieda del Frank V!!! Vaig ser a aquesta representaci� i em va semblar que no nom�s jo m'he fet gran, sin� que l'obra �s for�a r�ncia, i em sap greu per l'esfor� de tants amics (un nebot meu entre ells) i el b� que ho van fer.